Tuesday, 14 February 2012

Doctor of Philosophy (PhD)

Sekadar hiasan

Baju pasar malam?
Pernah suatu masa dulu ada ura mengatakan dan masih belum diketahui kesahihan, Dr Fazley dapat PhD beli. Bagaimana pula dengan kisah yang seorang ini? Punah.

Bukan cemburu atau mengata. Sekadar hendak diajak berfikir. Rasanya adalah lebih baik anugerah akademik setinggi ini dipelihara kelayakan penerimanya. Siapa makan cili dia rasa pedas. Berita yang agak panas, walau cuma sesetengah akan terasa pedas.

7 comments:

Deru Ombak said...

Assalamualaikum..

Kadangkala saya pun tak paham, kenapa org sanggup beli scroll, beli title.. Untuk apa ye....

Bila org tau,, tak rasa malu ke ye? Heran..

Serunai said...

Waalaikummussalam, itulah. Bagi pendapat peribadi rugi bila jadi begitu. Merugikan diri sendiri dan merugikan orang lain.

Aween Md Zahir said...

kan elok kalo ilmu dunia sama byk dgn ilmu akhirat..kalo dunia saja tinggi melangit pon tak guna juga :P

bloghok said...

aku kabo ke semoh mu kata ke ye..haha

Sue Unnie.. said...

duit lebih kot.
pastu dah abis bende nak beli. so beli scroll lah..hakhak..


oh sowie.
sgt xmembina komen ini.
heeeee..!

Serunai said...

Duit banyak sangat sbb simpan dari kecik.. so k. xdehal. ada masa santai lagi baik. :)

Deru Ombak said...

Hehehe.. Bloghok batu API... Eheh!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...